За 10 місяців роботи в умовах впливу COVID-19 авіакомпанія розглянула понад 101 тис. звернень пасажирів.
Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) відзвітувала про кількість оброблених звернень пасажирів і суму повернутих коштів у зв'язку зі скасуванням десятків рейсів через вплив COVID-19.
Про це повідомила прес-служба компанії.
Зазначається, що з початком пандемії авіакомпанії доводиться працювати в умовах обмеженого людського ресурсу, оскільки Covid-19 зупинив авіаційну галузь і знизив рівень перевезень до 15% від обсягу за минулий рік, що призвело до вимушеної необхідності скорочення штату співробітників авіакомпанії.
Читайте такожЗа підсумками коронавірусного року Ryanair втратив близько мільярда євро
«Лише за грудень 2020 року та січень 2021 року було оформлено повернень на суму понад 4,5 млн дол. За 10 місяців своєї діяльності в умовах впливу COVID-19 авіакомпанія розглянула понад 101 тис. звернень пасажирів», - йдеться в повідомленні.
У МАУ стверджують, що готові до відкритого діалогу з пасажирами й сподівається на розуміння.
«Зі свого боку співробітники всіх комунікаційних підрозділів роблять усе можливе для скорочення часу обробки всіх запитів», - повідомляє компанія.
Довідка УНІАН. Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» заснована в 1992 році. Здійснює рейси до столиць і ключових міст Європи, Азії, Африки, СНД і США, забезпечуючи також стикування з маршрутами своїх міжнародних партнерів. Базовим аеропортом МАУ є міжнародний аеропорт Києва «Бориспіль».