У ЗМІ виникли питання щодо угоди "Укроборонпрому" з Канадою з виробництва боєприпасів

Зокрема, не зрозуміла роль однієї з компаній, котра створена місяць тому і з якою підписана важлива угода.

Генеральний директор ДК "Укроборонпром" Юрій Гусєв у своєму повідомленні про підписання "з канадськими партнерами Угоди щодо виробництва боєприпасів до стрілецької зброї" вказав дві компанії, котрі мають взяти участь у цьому проекті.

Якщо щодо участі компанії Waterbury-Farrel (хоч в оригіналі її назва пишеться без дефіса) питань начебто немає, то про другого партнера це сказати важко. Про це пише Defense Express.

Компанія з такою назвою - GL Munitions Inc., за даними офіційного сайту уряду Канади (Government of Canada), зареєстрована 19 квітня 2021 року і навіть немає власного сайту. Ця інформація вже викликала певну гостру реакцію від спільноти, як пишуть ЗМІ, що можна побачити за коментарями на власній сторінці гендиректора Концерну.

Журналісти додають, що інформація про підписання цієї Угоди є лише на Facebook Юрія Гусєва (та репост на сторінці "Укроборонпром"), але на новому сайті інформація про "надважливий проект, покликаний розв'язати одну із головних проблем української оборонної промисловості – відсутність повноцінного патронного заводу" відсутня й згадується лише про "меморандум" з "Агенцією уряду Канади".

"Канадська комерційна корпорація та УкрОборонПром підписали угоду про сприяння економічному співробітництву у критично важливому стратегічному секторі оборони України", - повідомила прес-служба Концерну без деталізації, про який саме "критично важливий стратегічний сектор" йдеться і взагалі не згадуючи про компанії GL Munitions Inc. та Waterbury-Farrel.

Defense Express додає, що це не перший проект, який висвітлював новий очільник "Укроборонпром" і який викликає певні питання. Так, у лютому ц. р. Юрій Гусєв повідомив про організацію "ліцензійної збірки американських вертольотів", яку заплановано зробити "вже у цьому році на Одеському авіаційному заводі". З готовністю першого гелікоптера до 30-річчя Незалежності України.

Своєю чергою, на сайті Концерну назвали модель машини – Bell UH-1 Iroquois, чим викликали подив не тільки в українських експертів, а у закордонних видань. Згодом були відкриті дані щодо учасників цього проекту, які ставлять під певний сумнів його доцільність та спроможність до втілення, додають ЗМІ.