Молодь Канади, США, Британії, Австралії та Нової Зелендії в середньому нещасніша за своїх однолітків з континентальної Європи.
Знання англійської мови відкриває більше можливостей у житті. Але схоже, що ті люди, для яких англійська є рідною, виявилися чи не найнещаснішими людьми на планеті. Про це пише Mirror із посиланням на нове дослідження.
Так, цьогорічний Всесвітній звіт про щастя засвідчив, що у таких країнах, як Велика Британія, США, Ірландія, Австралія, Нова Зеландія та Канада, зростає кількість молоді, яка страждає від стресу і почувається нещасною.
Звісно, сама англійська мова тут ні до чого. Аналіз показує, що саме в цих країнах з низки причин молоді бракує оптимізму щодо власного майбутнього, зокрема щодо кар’єрних перспектив. І ці настрої в англомовних країнах помітно контрастують із настроями в континентальній Європі, де молодь більше схильна вірити, що наполеглива праця може принести успіх.
Однією з головних причин песимізму англомовної молоді є криза на ринку житлової нерухомості у цих країнах. Хоча високі ціни на житло не є ексклюзивною проблемою англомовного світу, у Британії та США житлова нерухомість здорожчала на понад 200% за останні 30 років, тоді як у континентальній Європі ціни зросли лише на 80%.
Якщо в минулому мрія про власне житло була для молоді міцною мотивацією працювати, то сьогодні молодь вже просто не вірить, що колись зможе заробити достатньо грошей, аби придбати власне житло.
Ситуація погіршується тим, що в англосаксонських країнах володіння будинком чи квартирою є одним з головних мірил успіху людини. Тож не маючи змоги його придбати, молодь ще дужче занурюється в депресію.
Як писав УНІАН, "зумери" або покоління Z відоме незвичними підходами до багатьох речей, зокрема і до мандрів. Оскільки це ще зовсім молоді люди, які не встигли заробити багато грошей, "зумери" вигадали незвичний спосіб бюджетно мандрувати літаком.
Також ми розповідали про найкращі для життя міста світу – з погляду саме молодого покоління. Якщо люди старшого віку більше віддають перевагу затишним спокійним містечкам, молодь охоче віддає перевагу сучасним мегаполісам.