Генеральний директор компанії вже відреагував на таку популярність.
Під час святкування Гелловіну цього року сотні версій сови Duolingo збирали солодощі, після чого керівництво компанії це помітило. Про це пише Business Insider.
Під час телеконференції про фінансові результати генеральний директор компанії Луїс фон Ан звернув увагу на потік кумедних та божевільних костюмів на тему Duolingo, які люди одягали на Гелловін цього року.
"З точки зору культурної релевантності тощо, ми дійсно бачимо повне піднесення в цьому напрямку. По всьому світу, безсумнівно, були тисячі костюмів на Гелловін, які були просто костюмами Duolingo", - зауважив він.
Фон Ан сказав про це у відповідь на запитання аналітика про те, чи зосереджується застосунок для вивчення мов більше на продукті чи на маркетингу.
"Якщо ми маємо продукт, який дуже добре запам'ятовується і водночас дуже добре навчає, це найкраще, що можна зробити, і саме на це ми витрачаємо більшу частину наших зусиль. Так, культурна релевантність має значення. Але для мене це лише прискорювач до чогось, де головним є сам продукт", - підкреслив гендиректор компанії.
Цей застосунок відомий своїми креативними та викликаючими почуття провини повідомленнями та публікаціями в соцмережах. За словами експертів з маркетингу, такий підхід працює, особливо з поколінням Z, адже зелений талісман сови додатка має автентичний та послідовний вигляд.
"Будь то на телебаченні, в рекламі на YouTube або в TikTok, де Duolingo має понад 16,8 мільйона підписників, компанія є однією з перших, хто використовує вірусні, часто специфічні для конкретної країни тренди", - додали у BI.
У дні, які передували Гелловіну, люди публікували фото своїх костюмів, натхненними Duolingo, у TikTok, Instagram та X. Багато хто одягнувся як зелена сова-талісман, а дехто відтворив інших анімованих персонажів із застосунку, таких як Лілі, яка є зухвалим підлітком з фіолетовим волоссям.
"Один костюм, опублікований у відео на TikTok, став особливо популярним. У відео, яке набрало 10,1 мільйона переглядів, можна побачити мускулистого чоловіка без сорочки в зелених шортах, із зеленою фарбою на тілі та маскою сови Duolingo, який танцює зі своїм другом, одягненим у костюм скелета. Костюм викликав бурхливі коментарі користувачів", - розповіли у виданні.
Зокрема були такі коментарі:
"Якби це було моє нагадування від Duolingo, я б раптом став найпунктуальнішим студентом у світі".
"Я забув вивчити іспанську, прийди і викради мене".
Сама компанія також долучилася до жарту:
"Так, я тренуюся".
Як писав УНІАН, раніше стало відомо, що американський мільярдер Ілон Маск може стати першим трильйонером у світі. Зазначається, що керівник Tesla не отримує зарплати, проте завдяки новому плану він може одержати до 423,7 мільйона акцій компанії протягом наступного десятиліття.
Водночас знаменитий португальський нападник Кріштіану Роналду назвав себе популярнішим за президента США Дональда Трампа.
"Давай влаштуємо дебати на весь світ. Хто відоміший - я чи Дональд Трамп? Я. Думаю, у всьому світі, навіть на маленькому острові, мене знають більше, ніж його. Думаю, у світі немає нікого більш відомого, ніж я", - сказав футболіст.