Просувати свої товари дрібні підприємці можуть, наприклад, через Kickstarter, Amazon, Ebay, Etsy, Facebook та інші подібні сервіси.
Український малий і середній бізнес має добрі шанси завойовувати світові ринки через торгівлю в Інтернет, повідомляє Новий час з посиланням на ініціатора проекту E-Export School при "Укрпошті" Юлію Павленко.
"Побудова бізнесу у форматі e-соммегсе export - проста річ, абсолютно зрозуміла, потрібно вловити логіку того, як ці процеси функціонують, - розповідає ініціатор освітнього проекту E-Export School при "Укрпошті" Юлія Павленко. - Підприємці з мінімальною підготовкою можуть розпочати свій бізнес онлайн та досягти успіху".
Читайте такожМалий і середній бізнес в Україні забезпечує майже 80% робочих місць - Мінекономрозвитку
На думку Павленка, міжнародна торгівля через інтернет - це шанс для малого бізнесу нарешті розбагатіти. "Нещодавно я зрозуміла, - каже Павленко, є відмінна ніша для нестандартного експорту".
У той же час у статті наголошується, що найбільшим попитом тут користуються електроніка, одяг, іграшки, предмети хендмейд і так далі. При цьому просувати свої товари дрібні підприємці можуть, наприклад, через Kickstarter, Amazon, Ebay, Etsy, Facebook і інші подібні сервіси, не виходячи з офісу і не володіючи великими виробничими потужностями.
Разом з тим підприємці, яким вдалося побудувати подібний бізнес, констатують, що є й прикрі моменти. Наприклад, ступінь довіри до українських компаній у світі все ще на низькому рівні.
При цьому, за даними Укрпошти, у 2015 році відбувся невеликий зростання в 4% обсягів поштових відправлень - рекомендовані листи, пакети і бандеролі до 5 кг на експорт. А ось в 2016-му цей стрибок досяг 25%.