Жінка точно не очікувала таких наслідків від листа.
Одного разу мільярдер Джефф Безос, керівник Amazon, отримав на електронну пошту лист від працівниці одного зі складів компанії, в якому вона скаржилася на проблеми з виплатою зарплати. І, як пише www.unilad.com, жінка отримала від Безоса відповідь, яка її справді шокувала.
Тара Джонс була на лікарняному і мала отримати зарплату в розмірі 540 доларів. Однак вона виявила, що бухгалтерія не дорахувала їй 90 доларів.
Коли ситуація повторилася, вона вирішила взяти ситуацію у свої руки та надіслала особистого листа тодішньому генеральному директору компанії Безосу.
У листі Джонс скаржилася: "Я заборгувала за рахунками, і все тому, що відділ оплати праці припустився помилки. Я плачу, коли пишу цього листа".
Однак жінка й гадки не мала, до чого в результаті призведе її скарга. Її лист став приводом для розслідування, проведеного по всій компанії, в результаті якого з'ясувалося, що 179 інших працівників складу отримували занижену зарплату близько 18 місяців.
Один зі співробітників, які постраждали від помилки, розповів, що у нього конфіскували машину, тоді як інші стверджували, що їх звільнили після того, як програма зафіксувала їхній лікарняний як відсутність на роботі. Водночас записи лікарів таємничим чином "зникали" із системи.
Представники Amazon у відповідь повідомили, що провели аудит, щоб переконатися, що співробітники отримали зарплату. "Наскільки нам відомо, не було жодних невирішених проблем. Завдяки заходам контролю, які ми впровадили за останні 18 місяців, менше одного відсотка співробітників зіткнулися з проблемами, перебуваючи в оплачуваній відпустці",- повідомили вони.
Раніше відомий мільярдер Річард Бренсон назвав навичку, якою повинна володіти людина для успішного бізнесу. Він сказав, що у всіх, з ким він працює, шукає одну особливу якість - здатність надихати інших.