Це може збільшити утримання співробітників на 50 відсотків.
Як найкращі лідери підвищують залученість співробітників, знижують вигорання й утримують команду? За допомогою простої однослівної фрази: "Дякую". Подяка співробітникам - потужний і недооцінений інструмент лідерства, вважають консультанти з лідерства та продуктивності Вес Адамс і Тамара Майлз, пише Inc.
Адамс і Майлз посилаються на дослідження Gallup/WorkHuman 2022 року, яке показало: коли менеджери дякували співробітникам хоча б раз на тиждень, рівень вигоряння і плинності кадрів знижувався на 50 відсотків. Але не всі керівники цим користуються.
У тому ж дослідженні більшість співробітників сказали, що їх недостатньо визнають на роботі. І вони були на 74 відсотки більш схильні піти саме з цієї причини.
Експерти повідомляють, що люди влаштовані так, що здебільшого зосереджені саме на негативі. Саме тому менеджери можуть не дякувати своїм працівникам за роботу. "Це логічно: ранні люди, які звертали увагу на загрози довкола, мали більше шансів вижити та передати свої гени", - йдеться в матеріалі.
Але в сучасному робочому світі ця схильність до негативу може бути проблемою. Вона змушує перевантажених менеджерів вказувати працівникам на помилки, але не помічати, коли щось зроблено правильно. Однак вони це можуть виправити.
Дослідження показують, що одне "дякую" на тиждень дає помітний ефект. Менеджерам необхідно розробити систему, щоб дякувати кожному члену команди хоча б раз на тиждень. Це може бути позначка в календарі про те, кому ви вже сказали спасибі, або виділення одного дня, коли ви дякуєте всім за внесок за тиждень.
Не надсилайте масового листа з подякою всій команді за старанну роботу. Або надішліть, але не вважайте, що цього достатньо. Щоб "спасибі" мало сенс, воно має бути адресоване конкретній людині та бути конкретним за змістом.
Кілька років тому дослідник з UC Berkeley запропонував ефективну схему подяки. Спочатку точно вкажіть, за що дякуєте. Не "Дякую! Відмінно", а "Дякую за створення такого продуманого маркетингового плану".
Потім відзначте виконану роботу: "Я знаю, що це вимагало багато зусиль, але ваша праця дійсно окупилася".
І нарешті, поясніть, як це допомагає вам або компанії: "Я думаю, що дотримання вашого плану допоможе нам досягти наших цілей щодо виручки в цьому кварталі".
Не кажіть "дякую" за те, чого насправді не цінуєте. І не хваліть, якщо насправді робота виконана погано - інша людина це відчує і наступного разу менше віритиме вашим словам.
Натомість зосередьтеся на тому, за що ви справді вдячні. Може, загальна презентація була не ідеальною, але видно, що людина старанно працювала над цікавими слайдами. Подяка за зроблене правильно має супроводжувати будь-який зворотний зв'язок щодо того, що потрібно покращити.
Не бійтеся, що подяка відверне від роботи над помилками. Співробітники все одно помічатимуть і негативні моменти.
Раніше УНІАН повідомляв про звичку, яка зробить вас успішним, на думку мільярдера Воррена Баффета. Найкраща інвестиція, яку ви можете зробити, - це інвестиція в себе, вважає він.
Крім того, ми розповідали, як правильно снідати, щоб мозок увесь день працював на повну. Правильно спланований ранковий прийом їжі допомагає зосередитися, залишатися бадьорими і, можливо, навіть допомогти згадати, де поклали свою улюблену пляшку з водою.