За словами зірки телешоу, люди перестали належно доглядати за своїми авто.
Зірка телешоу "Wheeler Dealers" Майк Брюер розповів про одну машину, яку "майже неможливо полагодити". За його словами, сучасні автомобілі стають все складнішими в ремонті, а ця тенденція почалася з Audi A2, де водії не могли відкрити капот автомобіля, а мали доступ до "сервісного люка". Про це пише Express.
На думку Майка, зараз ми живемо у "суспільстві одноразового використання", тому водії схильні більше міняти свої автомобілі, ніж обслуговувати їх. Він додав, що люди більше не "поважають" свої авто, як це було раніше.
"У мої часи або в часи вашого батька, коли ви купували новий автомобіль або майже новий уживаний автомобіль, ви мили його щовихідних, кожні три місяці міняли масло, міняли фільтр, пилососили його і чистили. У One Automotive ми продаємо автомобілі, яким шість місяців, рік, і вони можуть повернутися через шість місяців, але їх ніколи не мили. Ніколи не міняли масляний фільтр, ніколи не мили скло", - розповів Брюер у подкасті Talkin’ Shop.
Експерт вважає, що виробники ускладнили обслуговування автомобілів.
"Я думаю, що Audi почала це з A2, коли вони навмисно випустили цю машину без капота. Все, що ви могли зробити, це залити воду в передню частину для омивача скла. Самостійно обслуговувати машину було майже неможливо, і потім інші виробники пішли їхнім прикладом", - зауважив Майк.
За словами зірки телешоу, деякі авто тепер мають "море пластикових покриттів" під капотом.
"Виробники кажуть: "Не чіпайте, залиште як є, привезіть до нас, і ми вам виставимо рахунок" або "Не чіпайте і чекайте, поки він зламається"", - поділився він.
Проте експерт наголосив, що автомобілі можуть "працювати вічно", якщо за ними "правильно доглядати". За його словами, класичні автомобілі часто можуть служити довше, якщо їх відреставрувати, використовуючи сучасні деталі.
"Сьогодні ми маємо різні матеріали для прокладок, різні матеріали для води, різну гуму та в'язкість гуми, тому, якщо ви відреставруєте автомобіль сьогодні, є велика ймовірність, що він буде працювати набагато краще і набагато довше, ніж коли він вийшов з заводу", - запевнив Майк.
Раніше автомеханік Джеймс Гудхенд пояснив, чому краще завжди купувати вживані універсали, ніж позашляховики. За його словами, це пов'язано з тим, що вони традиційно легші, їм необхідні менш потужні двигуни для тієї ж самої роботи.
Водночас відомий автомеханік Скотті Кілмер закликав водіїв припинити купувати один автомобіль. Він зазначив, що деякі учасники дорожнього руху купують авто з повним приводом, що працюють на бензині, дизельному пальному або електроенергії, попри те, що вони їм не потрібні.