МХП готує перші поставки м'яса курки на ринок Японії

Минулого року обсяги імпорту м'яса птиці на японський ринок становили приблизно 570 тисяч тонн.

Агроіндустріальний холдинг МХП розпочав узгодження детальних товарних позицій та особливостей їхнього фасування з майбутніми імпортерами його продукції на японський ринок. Ця можливість з'явилася після узгодження ветеринарних сертифікатів між компетентними органами України та Японії.

«Зараз ми активно вивчаємо всі вимоги майбутніх партнерів-імпортерів на японський ринок, щоб урахувати їх, перш ніж здійснити перші поставки. Японський ринок специфічний і вимогливий — тут культура споживання м'яса птиці суттєво відрізняється від європейської або близькосхідної. В Японії найбільше цінується так зване червоне м'ясо птиці — продукти з ніжки (м'ясо нефілейної групи). МХП зацікавлений працювати на японському ринку, оскільки він дуже перспективний щодо маржинальності й обсягів споживання на душу населення. Японія — один із найбільших імпортерів м'яса птиці у світі», — розповів Сергій Іванов, заступник голови правління МХП з комерції.

Минулого року обсяги імпорту м'яса птиці на японський ринок становили приблизно 570 тисяч тонн. Як зазначив Сергій Іванов, вимогливість японського ринку полягає в культурі споживання та ставленні до постачання товарів на їхній внутрішній ринок.

«Протягом найближчих 3–4 місяців МХП відпрацьовуватиме з японськими партнерами на виробництві кілька продуктів, що можуть зацікавити японських споживачів. Цього року відправимо мінімальну тестову партію — 1–2 контейнери, щоб підтвердити відповідність вимогам щодо якості та фасування м'яса. Надалі плануємо поступово нарощувати експорт. За 8–10 місяців МХП збільшить обсяги поставок м'яса птиці в Японію до 500 тонн на місяць, поступово нарощуючи їх до тисячі тонн щомісяця. Ключова ставка в стратегії завоювання японського ринку — підтвердження нашими партнерами гарантовано високої якості й екологічності продуктів МХП, які визнані на ринках близько 80 країн світу», — поділився Сергій Іванов.