На зміну цим моделям прийдуть інші.
Ринок кросоверів постійно змінюється: одні моделі отримують нові покоління, інші — знімаються з конвеєра через низький попит, зміну стратегії бренду або оновлення лінійок. Видання Slashgear склало список 5 найцікавіших моделей цього класу, які вже не будуть випускати у наступному році.
Kia Soul — компактний кросовер, що пережив три покоління, але після різкого падіння попиту виробник припинить його продажі наприкінці 2025 року. Якщо на піку у 2016 році було продано 154 тисячи машин, то в минулому - лише 52 тис. Хоча Soul мав репутацію стильного та практичного міського авто, нинішня лінійка Kia вже насичена недорогими кросоверами — Seltos, Niro та Sportage — тож його роль найдешевшої моделі перейме седан Kia K4.
Компактний кросовер Ford Escape і його преміальний родич Lincoln Corsair, які випускав один і той самий завод, зникнуть через переорієнтацію підприємства на масштабне виробництво електромобілів. Хоча компанія стверджує, що запасів вистачить до 2026 року, моделі вже не продаватимуться в низці штатів США зі строгими екостандартами, а їхнє виробництво завершиться до кінця 2025-го без гарантій виходу версій 2026 модельного року.
"Купеподібний" кросовер BMW X4, молодший брат популярного X3, з часом розгубив інтерес покупців — сьогодні на один X4 припадає сім X3. Попри потужні версії на кшталт 503-сильного X4 M Competition, BMW вирішила закрити модель на користь електричного наступника BMW iX4, який почнуть виробляти в Угорщині восени 2026 року та представлять на ринку у 2027-му.
Трирядний кросовер Cadillac XT6 завершує свій шлях після 2025-го модельного року: виробництво зупинять раніше запланованого терміну, а сама модель не матиме наступника. Причина — повний перехід Cadillac на електричні платформи: місце XT6 у лінійці вже зайняв електричний трирядний Cadillac Vistiq, тоді як попит на сам XT6 впав до одного з найнижчих показників у сегменті.
Купеподібні кросовери Mercedes-Benz GLC Coupe та GLE Coupe зникають через слабкі продажі та низький інтерес покупців, які дедалі частіше обирають практичність традиційних кузовів. Попри це, лінійку з гучним розмахом завершує екстремальний AMG GLE 63 S Coupe на 603 к.с. — але і він не врятував формат від завершення виробництва наприкінці 2025 року.
Як писиав УНІАН, Volkswagen "захопив" автомобільний ринок Німеччини. У першій десятці найпродаваніших авто в цій країні - чотри моделі Volkswagen. Причому усі - в першій п'ятірці.
Також ми розповідали, що в автосалонах Росії почали закінчуватися популярні китайські автомобілі. Йдеться про бренди Haval, Changan, Geely, Belgee і Jetour. Причиною стало те, що росіяни активно скуповують авто, намагаючись встигнути до запровадження нового великого податку на імпортні машини.