"Гроші списалися, на рахунок не зайшли": клієнтка "Привату" поскаржилася на роботу терміналу, але банк нічого не відшкодував

На думку обуреної жінки, банк нібито "розганяє" своїх клієнтів.

Клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на роботу терміналу. Вона хотіла поповнити свій мобільний рахунок, але гроші списалися без надходження. У банку повертати кошти відмовилися.

Свою скаргу жінка розмістила на сайті "Мінфін".

Так, клієнтка зіткнулася з проблемою через термінал самообслуговування. Вона поповнювала рахунок свого мобільного телефону, з карти гроші списалися. Тільки от на рахунок вони не зайшли. Жінка прочекала добу, після чого вона звернулася в службу підтримки "Привату".

Там її запевнили в тому, що обов'язково розберуться з проблемою і сформували заявку. Однак увечері того ж дня клієнтці прийшло повідомлення від банку, в якому було зазначено, що їй відмовили в поверненні коштів. Причина відмови нібито була в тому, що "Приват" не знайшов порушень. 

"Грошей немає, рахунок не поповнений. Таке враження, що "ПриватБанк" останнім часом спеціально розганяє клієнтів", - поскаржилася жінка.

У коментарях користувачі вказали, що вони так само стикалися з проблемами через "Приват".

Читайте також"Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку"Я вас розумію, я вже четвертий день не можу отримати свої гроші, знімав у банкоматі, гроші списали, а не видали, сказали: чекай до 14 днів поки вони щось там вирішать. Їм плювати на клієнтів, тільки відмовки одні", - зазначив один з коментаторів.

Раніше УНІАН вже повідомляв, що нещодавно в роботі інтернет-банкінгу "Приватбанку" стався збій в курсах валют - долар продавався за ціною євро. Через це деякі клієнти втратили свої гроші.

Вас також можуть зацікавити новини: