
Черговий клієнт "ПриватБанку" обурився рівнем обслуговування там, заявивши, що не отримав нову картку попри сплату за перевипуск.
Про це він написав на сайті "Мінфін".
"Я на початку листопада в додатку замовив перевипуск картки. Десь 20 листопада мені зателефонували з банку, зняли 150 гривень за нову картку і повідомили що доставлять кур'єром. 4 грудня я звернувся в підтримку банку, бо картки ще не було. В підтримці сказали що картка повинна вже бути доставлена і сформували заявку 2990039. Карти досі немає і відповіді на заявку теж немає. 11 [грудня] знов звернувся в підтримку, сказали що моя заявка на опрацюванні", - розповів клієнт.
За його словами, станом на сьогодні відповіді на заявку досі немає.
"Гроші за перевипуск карти я вже не поверну, це банку на новий рік. Буду закривати рахунки в приваті, добре що банків в Україні вистачає", - резюмував він.

Як повідомляв УНІАН, раніше інший клієнт "ПриватБанку" заявив, що зіткнувся з шахрайством при обслуговуванні в зазначеній фінустанові.
Вас також можуть зацікавити інші новини:
- "Приват" без попередження заблокував усі рахунки чоловіка: у банку послалися на закон про тероризм
- "Працівники зливають інформацію": клієнтка звинуватила "ПриватБанк" у зникненні грошей з картки
- Клієнт "Привату" втратив майже 4 тисячі гривень через помилку банкомату: відшкодовувати збитки в банку відмовилися