У банку пообіцяли перевірити дії своїх співробітників.
В Україні знову поскаржилися на "Ощадбанк" - мешканка Черкас обурилася умовами обслуговування в державному банку, розповівши про інцидент, що стався з її матір'ю-пенсіонеркою.
Про це йдеться в її відгуку на сайті "Мінфін". Неприємна ситуація трапилася в місті Черкаси у відділенні на вулиці Вернигори, 2. Там банкомат "Ощадбанку" проковтнув" пенсійну картку жінки.
"Співробітники навідріз відмовилися роз’яснити, що в таких випадках робити, але конкретно і наполегливо заставляли відкривати нову карту, платити 40 гривень за відкриття і чекати 14 робочих днів", - йдеться у повідомленні.
Потерпіла розповіла співробітникам "Ощаду", що вона приїхала з області й днями лягає в онколікарню, тому потребує грошей. У відповідь ті сказали, що вона може зняти свою ж пенсію з комісією.
"Питання до співробітників - чому належним чином літній людині не сказати, що карту ж свою вона може забрати, коли інкасатори відкриють банкомат. Навіщо відкривати пенсійну НОВУ карту???", - обурюється автор повідомлення.
Читайте такожСтало відомо, коли "Ощадбанк" можуть приватизувати
Як повідомляв УНІАН, раніше житель столиці розповів про нелегальну схему, яку виявив при оформленні "Картки киянина" у відділенні "Ощадбанку".
"Державний ощадний банк України" ("Ощадбанк") зареєстрований Національним банком України 31 грудня 1991 року. 100% акцій банку належать державі.