У 2019 році розмір інвестицій у розвиток мережі магазинів EVA склав близько 400 мільйонів гривень

Половину загальної суми інвестицій було спрямовано на розвиток роздрібної мережі.

Протягом поточного року компанія «РУШ», якій належить Лінія магазинів EVA, інвестувала близько 400 млн грн у розвиток і розширення своєї мережі.

Половину загальної суми інвестицій було спрямовано на розвиток роздрібної мережі. Стільки ж склали витрати на розвиток логістики та e-commerce. У 2020 році основним напрямком інвестування буде розвиток інформаційних технологій. Про це розповіла виконавча директорка лінії магазинів EVA Ольга Шевченко в інтерв’ю виданню Investory News.

«У 2019 році наші інвестиції в розвиток мережі склали близько 200 млн грн, така ж сума була витрачена на логістику і e-commerce, Для порівняння, за 2016-2018 рр загальна сума інвестицій склала 800 млн грн. Впевнено можу сказати, що основним напрямком інвестування у 2020 році буде розвиток інформаційних технологій, e-commerce та логістики», – говорить Ольга Шевченко.

У планах мережі розширитися до 970 магазинів до кінця поточного року та відкрити 180 магазинів протягом наступного. За словами Ольги Шевченко, нові магазини будуть зосереджені у західних регіонах України. Для цього нещодавно компанія відкрила новий розподільчий центр у Львові.

Загальний обсяг вже інвестованих коштів у запуск складу перевищує 175 млн грн та ще планується 7-8 млн грн додаткових інвестицій. Згідно з планами компанії у 2021 році, львівський розподільчий центр буде обслуговувати близько 300 магазинів та обробляти весь товар, імпортований з країн ЄС. Плановий денний товарообіг нового РЦ – 9 млн грн.

Читайте такожЛінія магазинів EVA розпочала експорт власних торгових марок

Наразі РЦ у Львові працює з 98 магазинами. Він став третім розподільчим центром EVA (перші два у Броварах та Дніпрі). Окрім того, в Одесі функціонує сортувальний центр.

«У 2020 році ми плануємо збільшити кількість розподільчих центрів до чотирьох – наразі шукаємо майданчик в Одесі, щоб запустити РЦ у 2021 році», – говорить Ольга Шевченко.

Лінія магазинів EVA також продовжує інвестувати в роботу зі зворотним зв’язком від наявних клієнтів. «Два роки тому ми розпочали впроваджувати дуже ефективну і дорогу систему оцінки NPS. Кожен квартал ми отримуємо оцінку наших клієнтів, зроблену незалежним агентством, і кожного місяця проводимо не менше 100 опитувань по кожному магазину, для того щоб розуміти, як клієнти оцінюють кожен наш магазин», – розповіла Ольга Шевченко.

За її словами, інвестиції у відкриття одного магазину становлять близько 1-1,5 млн грн. Кошти йдуть  на ремонт та обладнання. Строк виходу на самоокупність 2-4 роки.

«До відкриття ми робимо детальні прогнози й дуже чітко стежимо, щоб зроблені інвестиції повернулися в повному обсязі у вигляді чистого прибутку в період, що не перевищує чотири, а краще три роки», – пояснює Ольга Шевченко.

ТОВ «РУШ» – юридична особа, яка володіє Лінією магазинів EVA. Зареєстрована у 2002 році у місті Дніпро. Розмір статутного капіталу – 10 млн грн. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів формату drogerie. За 17 років компанія зросла до кількості 900 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб.