Лінія магазинів EVA розвиває напрямок ВТМ з 2010 року / фото delo.ua

Національна мережа Лінія магазинів EVA виконала перші поставки товарів власних торгових марок (ВТМ) за межі України. Наразі компанія веде перемовини з 10-ма країнами, серед яких Молдова, Грузія, Вірменія та інші. Першим закордонним партнером EVA з експорту ВТМ стала Білорусь.

"Цей проект для нас дуже новий, свого роду експеримент шляхом спроб та помилок. Ми намагалися зрозуміти, чи наші проекти цікаві за межами України. Є ринки, де є чітка нестача окремих товарних категорій. І там наша пропозиція з ВТМ є дуже цікавою. Зазвичай ми даємо новому проекту 1 рік, поки ми за ним спостерігаємо. А потім вирішуємо, чи будемо ми йти далі. До кінця 2019 ми зможемо показати перші результати", - коментує Галина Ободець, директорка департаменту власних торгових марок EVA.

За словами Галини Ободець, представники Грузії та Вірменії звернулися до EVA самостійно, після успішного запуску експортного проекту у Білорусі. 

Відео дня

Національна мережа Лінія магазинів EVA розвиває напрямок ВТМ з 2010 року. Наразі у компанії створено 37 ВТМ. За даними EVA, 4 з 10 одиниць товару у кошику покупців мережі – це ВТМ. 

60% ВТМ виробляється на підприємствах України, решта – за кордоном. Географія виробництва ВТМ налічує понад 100 партнерів із 17 країн світу. На створення одного продукту ВТМ йде від 6 до 9 місяців. У цей процес входить розробка рецептури товару, виробництво, сертифікація та контроль якості, тощо.