Це дасть змогу формувати, подавати, одержувати, обробляти, використовувати, зберігати електронні документи і копії паперових документів в електронному вигляді для реєстрації отримувачів та визнання вантажів і коштів, виконаних робіт і наданих послуг гуманітарною допомогою.
Кабінет міністрів ухвалив рішення, яким передбачено створення автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства соціальної політики.
Як зазначається, це дасть змогу формувати, подавати, одержувати, обробляти, використовувати, зберігати електронні документи і копії паперових документів в електронному вигляді для реєстрації отримувачів гуманітарної допомоги та визнання вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою.
Читайте такожНБУ хоче інспектувати українські банки дистанційно