Акції Zoom опустилися до мінімуму з вересня.
Акції сервісу для відеоконференцій Zoom втратили більше 17% в ході торгів 9 листопада на тлі новин про успішне випробування вакцини коронавірусу розробленої BioNTech і Pfizer.
Про це повідомляє Business Insider.
Читайте такожВона в Аргентині, він у США: у світі провели перше весілля через ZOOM (відео)
Акції Zoom були одними з найбільш швидкозростаючих з початку року, оскільки популярність цього сервісу для відеоконференцій критично зросла з масовим переходом компаній на дистанційну роботу. Всього з початку року акції сервісу подорожчали на 650%, проте на торгах в понеділок їх вартість досягла мінімуму з кінця вересня — до $413,12 на закритті.
Повідомлення про успішне випробування вакцини вселило надії на те, що вакцина може покласти край глобальній кризі в галузі охорони здоров'я. Вартість акцій компаній з галузей, які найбільше постраждали від пандемії на початку торгів зросла. Зокрема, почали зростати акції авіакомпаній, готелів і круїзних компаній.
Акції компаній DocuSign, Peloton і Wayfair, які, як і Zoom, виграли від карантину і переходу на роботу з дому навпаки знижувалися.
Zoom - це сервіс, який використовують для підтримки робочих зв'язків, проведення онлайн-зустрічей і навчання в школах і університетах. Заходити в програму можна як з комп'ютера, так і з планшета з телефоном.
Організувати зустріч може будь-хто, хто створив обліковий запис. безкоштовний аккаунт дозволяє проводити відеоконференції тривалістю 40 хвилин, проте на період пандемії коронавірусу сервіс прибрав це обмеження.
До відеоконференції може приєднатися будь-який користувач, що має посилання, або ідентифікатор конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити повторюване посилання, тобто для постійного уроку в певний час можна зробити одне й те саме посилання для входу.
Станом на квітень 2020 року популярність Zoom зросла на тлі пандемії коронавірусу і переходу співробітників компаній по всьому світу на дистанційну роботу. У підсумку вартість акцій сервісу з початку року збільшилася більш ніж у два рази.
Кількість користувачів Zoom у квітні 2020 року зросла на 50%. Кількість щоденних користувачів досягла 300 мільйонів осіб.