Компанія надавала доступ до даних незважаючи на захист конфіденційності.
Керівництво соціальної мережі Facebook надавало технологічним компаніям доступ до більшого числа особистих даних користувачів, ніж про це заявлялося.
Про це пише New York Times з посиланням на внутрішні документи і інтерв'ю із співробітниками компанії.
Читайте такожОпубліковано рейтинг найгірших паролів 2018 року
Зокрема, видання посилається на звіти, сформовані в 2017 році внутрішньою системою для відстеження того, яким компаніям-партнерам передаються дані. З них випливає, що Facebook надавав доступ до даних незважаючи на захист конфіденційності. У документах йдеться, що угоди принесли вигоду більш, ніж 150 компаніям.
За словами директора з приватності та громадської політики компанії Стіва Саттерфілда жодна з угод з партнерства не порушувала приватність користувачів або угоди Facebook з Федеральною торговою комісією. Разом з цим, Саттерфілд визнав, що за останній рік компанія здійснювала невірні кроки і припустив, що для повернення довіри необхідно багато чого зробити.