Українці скаржаться на проблеми з мобільним зв'язком: що трапилося

У технічній підтримці оператора «Київстар» підтвердили, що у деяких користувачів дійсно можуть спостерігатися проблеми зі здійсненням вихідних дзвінків.

Жителі Києва, Дніпра, Кривого Рогу та інших міст України скаржаться на проблеми зі зв'язком мобільного оператора «Київстар».

Читайте такожПослуга збереження номера: стало відомо, скільки українців змінили мобільного оператора

Про це повідомляє Інформатор Tech.

Як розповіли мешканці Києва, проблеми спостерігаються як зі зв'язком, так і з мобільним інтернетом. У Дніпрі ж проблеми в основному зі здійсненням дзвінків — користувачі просто не можуть зателефонувати на потрібний номер, адже виклик скидається. Також деякі жителі Дніпра відзначали, що у них немає проблем зі зв'язком, так що перебої можливі не у всіх.

У технічній підтримці оператора «Київстар» підтвердили, що у деяких користувачів дійсно можуть спостерігатися проблеми зі здійсненням вихідних дзвінків. Також у компанії відзначили, що подібні труднощі із здійсненням дзвінків спостерігаються не тільки в Дніпрі та Києві, а по всій території України. «Інженери компанії «Київстар» вже займаються усуненням технічних несправностей», — запевнили в техпідтримці.

За словами «Київстар», нормальна робота мережі повинна була відновитися орієнтовно до 15:00 30 січня.

У прес-службі "Київстар" також прокоментували ситуацію:

Як повідомляв УНІАН, мобільні оператори «Київстар», Vodafone і lifecell подали в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), спільну заяву про перерозподіл частот LTE в діапазоні 900 МГц, що дозволить розвивати мережі мобільного широкосмугового доступу на території України і реалізує бажання абонентів користуватися інтернетом не тільки в великих містах, але й в горах, на дорогах і в селах.