На думку компаній, більшість магазинів додатків беруть занадто високу комісію з розробників за цифрові покупки користувачів, а також стримують вільну конкуренцію, надаючи переваги власним продуктам і послугам.
Один з найбільших ігрових розробників Epic Games, музичний стрім-сервіс Spotify і власник Tinder корпорація Match Group уклали союз з метою тиску на компанію Apple, щоб знизити комісії в магазинах додатків.
Читайте такожСьогодні в Україні запустився музичний сервіс Spotify
Про це повідомляє "Українська правда".
"Компанії ініціювали створення Коаліції за рівноправність додатків і відразу позначили проблему, над якою вона буде працювати. На думку компаній, більшість магазинів додатків беруть занадто високу комісію з розробників за цифрові покупки користувачів, а також стримують вільну конкуренцію, надаючи переваги власним продуктам і послугам", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що розробник гри Fortnite компанія Epic Games з літа перебуває в конфлікті з Apple і Google через незгоду з умовами розміщення додатків в App Store і Google Play.
"Представниця коаліції запевнила, що вона була створена не як відповідь на боротьбу Epic з IT-гігантами, а як частина глобальної дискусії розробників з магазинами додатків і спільного бажання змін", - підкреслює видання.
Планується, що коаліція буде просувати законодавчі та регуляторні зміни в області магазинів додатків, лобіюючи інтереси розробників.