Причиною зниження стало уповільнення економічного зростання у зв'язку з пандемією, а також скорочення витрат рекламодавцями.
Материнська компанія Google — Alphabet — відзвітувала про перше в історії компанії зниженні квартальної виручки.
Про це повідомляє CNBC.
За підсумками другого кварталу 2020 року квартальна виручка компанії склала $38,3 млрд проти $38,9 млрд за аналогічний період минулого року. Виручка Alphabet в першому кварталі поточного року була на рівні $41,1 млрд
Причиною зниження стало уповільнення економічного зростання у зв'язку з пандемією, а також скорочення витрат рекламодавцями.
За словами фінансового директора компанії Рут Порат, до кінця кварталу споживачі повернулися до більш «комерційних» пошукових запитів, а рекламодавці почали збільшувати свої витрати. Однак вона попередила, що важко оцінити, чи збережуться ці тенденції.
Разом з тим, прибуток Alphabet у другому кварталі перевершив очікування аналітиків. Чистий прибуток у другому кварталі 2020 року склав $6,959 млрд проти $9,947 роком раніше. Виручка від реклами на YouTube показала невелике зростання у порівнянні з минулим роком — $3,81 млрд проти $3,603 млрд у другому кварталі 2019 року.
Також зросла нерекламна виручка Google (сюди входять доходи від смартфонів Pixel та інше обладнання). За підсумками кварталу вона склала $5,12 млрд проти $4,08 млрд роком раніше.
Також повідомляється, що Alphabet найняв близько 4000 нових співробітників. Таким чином, кількість штатних співробітників у другому кварталі склало 127 498 осіб.
Крім того, рада директорів компанії також схвалив викуп компанією акцій класу на суму до $28 млрд.