Електричний кросовер Ford дебютував у Європі (фото)

Компанія офіційно представила Mach-E для Старого Світу.

Компанія Ford офіційно представила електричний кросовер Mustang Mach-E на спеціальному заході в Лондоні. Запас ходу автомобіля варіюється від 420 до 600 кілометрів, а потужність электромоторв — від 258 до 338 кінських сил.

Читайте такожПерший електричний кросовер Skoda назвуть ірландським жіночим іменем

Зовні відрізнити європейську версію можна по іншому малюнку ходових вогнів, з якого прибрали вертикальні секції, а також чорного контуру фальшрадіаторної решітки, пише motor.ru.

Комплектацій на європейському ринку буде три: Mach-E RWD, Mach-E AWD, і Mach-E First Edition. Перша версія отримає задній привід і дві батареї на вибір. У базовому виконанні кросовер отримає електромотор віддачею 258 кінських сил і 415 Нм крутного моменту і батарею ємністю 75,7 кіловат-години. Запас ходу такого автомобіля по циклу WLTP становить 450 кілометрів.

Наступна комплектація з рекордним запасом ходу в 600 кілометрів, якого вдалося досягти завдяки батареї ємністю 98,8 кіловат-годину. Привід теж задній, а мотор трохи продуктивніший — на піку він видає 285 кінських сил і 415 Нм моменту.

Далі йдуть дві повноприводні версії, перша — зі стандартною батареєю, яка на цьому кросовері забезпечує пробіг в 420 кілометрів, і двома електромоторами сумарною потужністю 258 сил і 581 Нм крутного моменту. Друга на одному заряді може проїхати вже 540 кілометрів, а потужність електромоторів форсували до 338 кінських сил і 581 Нм моменту.

Завершує лінійку європейських електрокросоверів привітальна лінійка First Edition. У технічному плані вона буде в точності повторювати повнопривідний варіант з ємнішою батареєю, але отримає багатше внутрішнє оснащення.

Максимальна швидкість всіх автомобілів обмежена на позначці в 180 кілометрів на годину, а от динаміка трохи відрізняється. Задньопривідні кросовери витрачають на розгін з місця до 100 кілометрів на годину менше восьми секунд, а повнопривідні — менш семи.

На зарядку базової батареї з 10 до 80 відсотків потрібно близько 38 хвилин, «старша» версія витратить на швидку зарядку 44 хвилини. Першу можна підключати до джерела змінного струму потужністю до 115 кіловат, друга витримує потужність до 150.

© Ford
© Ford
© Ford
© Ford
© Ford
© Ford
© Ford
© Ford

Компанія ще минулого тижня оголосила, що електричний кросовер в першу чергу не з'явиться на домашньому американському ринку, а в Європі. Керівництво має намір почати реалізацію Mach-E з Норвегії та інших європейських країн, де електрокари користуються підвищеним попитом. Перші екземпляри, як очікується, надійдуть до клієнта в четвертому кварталі 2020 року.