Як повідомили УНІАН в «Укрзалізниці», на станції Дарниця з початку курсування міжрегіональних електропоїздів почав роботу сучасний автоматичний вагономийний комплекс, в якому миття вагонів здійснюється в той час, коли електропоїзд на малій швидкості проїжджає через мийну установку.
Нині завершуються роботи із будівництва ремонтно-екіпірувального цеху, де обслуговування електропоїздів здійснюватиметься одночасно на трьох рівнях.
На першому рівні оглядатимуть ходові частини поїзда, на другому рівні здійснюватиметься огляд підвагонного обладнання, прибирання салонів поїзда за допомогою пилососів і дезинфекція санвузлів.
На третьому рівні оглядатиметься дахове обладнання - струмоприймачі, головні вимикачі, розрядники, ізолятори, фільтри системи кондиціонування.
До кінця 2012 року ремонтно-екіпірувальний цех буде оснащено обладнанням для демонтажу колісних пар і візків. Ці роботи завершать перший етап створення Центру.
На другому етапі буде збудовано цех із виконання капітального ремонту й відділення з ремонту основного обладнання. Зокрема, під час капітального ремонту з електропоїзда основне обладнання (візки, колісні пари, тягові електродвигуни, трансформатори, компресори) зніматиметься й переміщатиметься в ремонтні відділення, де здійснюватиметься його діагностика, ремонт, налаштування й випробування.
За словами генерального директора «Укрзалізниці» Володимира Козака, на базі Центру технічного обслуговування міжрегіональних електропоїздів у Дарниці вперше в Україні здійснюватиметься одночасно технічне обслуговування різних частин поїзда.
Крім того, в цеху не використовуватимуться маневрові локомотиви - електропоїзд рухатиметься самостійно по спеціально змонтованих контактних рейках, через які здійснюватиметься живлення електропоїзда високою напругою.