Як повідомляє Урядовий портал, про це поінформував голова Херсонської обласної державної адміністрації Микола Костяк під час виїзної робочої наради щодо перевірки стану виконання робіт з відновлення функціонування аеродрому «Херсон».
«Тобто зараз ми крок за кроком наближаємося до основної мети – його запуску», - наголосив губернатор.
Відзначається, що на території аеродрому вже зараз виконано комплекс робіт з реконструкції аеровокзального комплексу, зони митного і паспортного контролю та інших технічних приміщень. Триває ремонт і злітно-посадкової смуги. Для функціонування аеродрому підготовлена до експлуатації транспортна техніка, зокрема два пасажирські трапи.
Крім того, нещодавно було вирішено питання щодо визначення меж земельної ділянки і отримано акт землекористування. Комунальному підприємству «Херсонські авіалінії» надано у постійне користування майже 298 га із земель державної власності, що затверджено відповідним проектом землеустрою.
На сьогодні в області розроблена Програма „Відновлення авіаційної діяльності і розвитку аеропорту „Херсон” на 2013 – 2015 роки”.
Як повідомляв УНІАН, 4 жовтня 2012 року Херсонська обласна рада своїм рішенням передала КП «Херсонські авіалінії» цілісний майновий комплекс аеропорту «Херсон».
5 жовтня губернатор заявив, що розраховує, що літаки почнуть злітати і сідати в аеропорту «Херсон» вже до кінця 2012 року року.
Директор КП «Херсонські авіалінії» Ярослав Агафонов тоді підтвердив, що відновити роботу херсонського аеропорту дійсно можна вже через 3-4 місяці. Керівник аеропорту також відзначив, що на першочергові заходи з відновлення роботи аеропорту необхідно близько 2 млн грн. Далі планується заміна світлосигнальної системи злітно-посадкової смуги, що коштуватиме близько 7 млн грн.
13 листопада 2012 року депутати облради поповнили статутний фонд КП "Херсонські авіалінії" сумою в 2 млн грн для відновлення злітно-посадкової смуги, інфраструктур і робіт із сертифікації Херсонського аеропорту.
Довідка УНІАН. Херсонський аеропорт мав сертифікат аеродрому класу В, злітно-посадкова смуга спроможна забезпечити прийом і відправлення повітряних суден класу ТУ-154 і легших повітряних суден для здійснення вантажно-пасажирських авіаперевезень. Пропускна спроможність аеровокзального комплексу – 400 пасажирів на годину.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року №668-р, Херсонському аеропорту було присвоєно статус міжнародного і відкрито пункт постійного пропуску через державний кордон. Пропускна спроможність прикордонного пункту – одночасне оформлення одного пасажирського лайнера місткістю до 100 пасажирів і одного вантажного авіасудна місткістю до 30 тонн.
Однак з 1 квітня 2008 року у ТОВ “Аеропорт Херсон” закінчилося термін дії сертифікату эксплуатанта цивільних аеродромів.
Майно аеропорту було приватизовано у формі спільного підприємства Херсонської облради і київського концерну "Титан". З 2006 року учасники СП ввійшли в судові спори щодо своєї участі у підприємстві і розподілу його майна.
У травні 2012 року Одеським апеляційним господарським судом залишено без змін рішення Господарського суду Херсонської області, яким задоволено позов заступника прокурора області і повернено Херсонській обласній раді цілісний майновий комплекс обласного комунального підприємства «Аеропорт - Херсон», вартістю 4,1 млн грн.