Питання розмитнення авто й досі залишається актуальним.
До Верховної Ради внесли черговий законопроєкт щодо "євробляхерів".
Читайте такожЧерез локдаун українці все рідше купують нові авто: найпопулярніші марки карантинного року
Про те, як будуть працювати нові правила і кого вони стосуватимуться, повідомляє Obozrevatel.
Базова ставка залежить від віку машини. Якщо менш ніж 9 років, то платити її зовсім не потрібно.
Доплата за дизель становить 100 євро. Для прикладу прорахуємо, який розмір акцизу на розмитнення автомобіля віком 8 і 14 років з бензиновим двигуном 2000 куб. см за старими та новими правилами.
Важливо також зазначити, що за новими правилами мито платити не потрібно, а ПДВ треба буде заплатити не з усієї вартості автомобіля, а тільки з акцизу.
Додамо, "євробляхери" ніяк не можуть домогтися ухвалення законопроєктів щодо доступного розмитнення. Наразі на розгляді у Верховній Раді перебуває три відповідні документи.
"Євробляхери" навіть протестували біля урядового кварталу в Києві з вимогою нарешті внести цей законопроєкт до Верховної Ради, однак наразі це не принесло жодного результату.
Зараз ставки розмитнення складені таким чином, що легалізація вживаного автомобіля у деяких випадках сягає 250-650% від його митної вартості.
Цікаво, що за різними даними на сьогодні приблизно мільйон автомобілів потребує обов'язкового митного оформлення та реєстрації на території України.