До комерційних польотів з пасажирами Boeing 737 MAX будуть допускатися тільки після здійснення тестового польоту після проведення всіх оновлень.
Європейське агентство з безпеки авіації (ЄASA) опублікувало умови, за яких Boeing 737 MAX європейських авіакомпаній зможуть повернутися в небо.
Про це повідомляє Avianews.
Читайте такожЄвропейський регулятор очікує на повернення Boeing 737 MAX в січні
Ключові вимоги стосуються оновлення програмного забезпечення системи поліпшення характеристик маневреності (MCAS), яка призвела до катастроф двох літаків, і проведення нових тренувань пілотів.
Також в авіалайнерах необхідно буде перекласти проводку, оновити програмне забезпечення так, щоб на табло виводилася інформація в разі розбіжності даних датчиків кута атаки, і оновити керівництво про льотну експлуатацію.
До комерційних польотів з пасажирами Boeing 737 MAX будуть допускатися тільки після здійснення тестового польоту після проведення всіх оновлень.
"Кожен раз, коли здавалося, що проблема вирішена, ми копали глибше, і ставили ще більше питань. В результаті ми отримали ретельний і всебічний аналіз того, як літає літак, і як пілотам керувати ним. Це дало нам впевненість того, що зараз літати на 737 MAX безпечно», — заявив виконавчий директор EASA Патрік Кі.
Тепер агентство буде протягом 28 днів збирати пропозиції, і після цього випустить директиву льотної придатності, при виконанні якої авіакомпанії зможуть відновити комерційну експлуатацію моделі 737 MAX.
29 жовтня 2018 року пасажирський Boeing 737 Max впав у море через кілька хвилин після вильоту з аеропорту Джакарти, загинули всі 189 осіб, що знаходилися на борту. Це була перша катастрофа новітньої моделі одного з найпопулярніших у світі літаків.
Через п'ять місяців при схожих обставинах розбився ще один Boeing 737 Max - в Ефіопії, після чого експлуатація літаків цієї моделі була припинена по всьому світу. Розслідування катастрофи в Ефіопії ще не завершено; звіт про катастрофу в Індонезії був оприлюднений 25 жовтня, він зайняв 353 сторінки.