Студія занадто повірила в себе після великого успіху.
На десятиліття "Відьмак 3" у CD Projekt Red поділилися: саме успіх третьої частини призвів до проблем Cyberpunk 2077.
Директор CDPR Міхал Новаковський розповів в інтерв'ю PC Gamer, як The Witcher 3 став для команди небезпечним прикладом: "Він дав нам упевненість. Може, навіть занадто. Почалося магічне мислення. ніби все якось збереться в останній момент".
Так один успішний випадок закріпив у студії звичку збирати проєкт у фінальний місяць. Перед релізом "Відьмака" в лютому 2015 року гра мала поганий вигляд: "Я подивився білд і сказав Адаму (Бадовскі): "Це все? Воно ж не працює". А він відповів: "Не переживай, дотиснемо до патча першого дня"".
Відтоді в студії виникло внутрішнє переконання: навіть якщо розробка йде хитко, на фініші все можна виправити. У випадку Cyberpunk 2077 це не спрацювало.
За словами Новаковського, Cyberpunk розроблявся в ізоляції: багато систем робили окремо, а взаємодія між командами була мінімальною.
І якщо в The Witcher 1 і 2 такі проблеми ще вдавалося компенсувати невеликим масштабом, то Cyberpunk же просто вийшов за межі припустимого: з бюджетом у 320 мільйонів доларів хаотична структура перестала бути робочою.
Після релізу в CD Projekt Red почали переглядати процеси. Новаковський підкреслює: йдеться не про повний хаос, продюсери були, планування велося, але система загалом потребувала перероблення: "Багато що змінилося саме після Cyberpunk".
Раніше інший директор CD Projekt RED розповів, як у BioWare відреагували на жахливе демо першого "Відьмака",