Глава CD Projekt RED розповів про презентацію демо "Відьмака" BioWare / Фото - CD Projekt RED

Іноді найгірше в презентації - це не провал, а раптове усвідомлення, наскільки погано ти до неї підготувався. У співзасновника CD Projekt Red Адама Бадовскі теж була така ситуація.

На зорі розробки першої частини "Відьмака", Бадовскі та його колеги влаштували показ демо-версії для засновників BioWare - Рея Музики та Грега Зещука. І все пішло не так, як хотілося б:

"Я презентував демо, і це демо було не дуже. У відповідь BioWare поставили пряме запитання: "Чого ви хочете досягти?" Відповідь була не менш прямою - "Ми хочемо стати найкращою RPG-студією в індустрії. Зробити найкращу рольову гру всіх часів".

На той момент у CDPR було всього 15 осіб у команді, і в планах - розширитися до 35. Демонстрація вийшла слабкою, досвід - мінімальний, амбіції - захмарні. BioWare, за словами Бадовскі, просто сказали: "Ми вам передзвонимо".

Відео дня

І, дивно, але вони дійсно передзвонили. Студія надала CDPR свій рушій Aurora Engine, на якому тоді працювала серія Neverwinter Nights. Це стало основою першого "Відьмака", хоча від оригінального рушія BioWare у підсумку мало що залишилося: "Ми переписали відсотків 80 коду. У нас не було мультиплеєра, ми вирізали масу функцій, а рендер взагалі зробили з нуля".

Раніше Бадовскі розповів про характер Анджея Сапковського і зазначив, що він не такий буркотливий старий, як про нього всі думають.

Вас також можуть зацікавити новини: