Навіть якщо кінцівка квесту виявиться сумною, це теж буде нагородою для гравця, каже Себастьян Калемба.
Геймдиректор The Witcher 4, Себастьян Калемба, окреслив, яким буде емоційне тло нової гри, на компроміси розраховувати не варто.
У бесіді з IGN, присвяченій десятиріччю "Відьмак 3", Калемба дав зрозуміти: вибори залишаться невід'ємною частиною серії, але підхід до них стане трохи інакше вибудуваним. Гравців будуть більше виводити на емоції:
"Ми не ставимо за мету зробити вибори жорсткими заради жорсткості. Але наслідки мають відчуватися. Навіть якщо фінал викликає смуток, гравець має розуміти, навіщо це було. Тоді це працює".
Ця логіка - частина ширшої філософії проєкту, яку в CD Projekt називають "центральною рольовою ідентичністю". У новій частині "Відьмака" гравцеві дадуть більше важелів для формування власної історії.
Дизайнер квестів Павло Гонска уточнює: дилеми не будуть однозначними, і одна помилка не перекреслює все. Іноді "погане" рішення виявиться єдиним правильним. І навпаки.
За його словами, головне - це не просто придумати вибір, а змусити його прожити: "Історія працює, коли ти не просто читаєш репліки, а відчуваєш, як вони звучать. Тут важливі і сценаристи, і ті, хто ставить сцени. Тільки так вибір стає реальним".
Раніше головний сценарист "Відьмак 4" розповів, що абсолютно повністю впевнений в успіху проєкту. Марчін Блаха вважає, що саме ігри принесли всесвіту "Відьмака" популярність.