Blizzard поки що не поспішає це фіксувати, адже, суто технічно, це не зовсім баг.
У восьмому сезоні Diablo 4 гравцям запропонували "стати босом", і, схоже, хтось сприйняв це занадто буквально. У мережі обговорюють новий білд, який виявився настільки потужним, що змушує лагати сервери.
Цього разу справа не в базі, а в вельми цікавій і, можливо, непередбаченій комбінації сезонних сил і легендарних аспектів. Виявив її автор YouTube-каналу Macrobioboi, показавши, як за допомогою кількох скілів можна завдавати сотні ударів за секунду, і не просто завдавати, а триггерити шалену кількість ефектів, від чого гра починає захлинатися.
Суть у тому, що легендарний аспект "Вампірське прокляття" навішує на ворогів ефект уразливості і не дає йому спадати. Зазвичай цей ефект знімається після спрацьовування певної бос-здатності, "Руйнування Пожирача Плоті", але у випадку з "Вампірським прокляттям" це не працює: вразливість залишається назавжди, до смерті монстра.
Через це "Руйнування Пожирача Плоті", яке має активуватися один раз і знімати вразливість, спрацьовує нескінченно, на кожному ударі, тому що вразливість нікуди не дівається. А якщо додати ще один ефект, "Викрадення життя Варшана", шкода починає литися потоком, і все навколо просто зависає.
Раніше ми розповідали, що Blizzard випадково залишила в Diablo 4 зброю, яка завдає 9 квінтильйонів шкоди. Цей предмет призначався для розробників, але чомусь залишився в робочому білді.