Ніколи не знаєш, чи зможеш ти все виправити патчем першого дня, каже Оббе Вермей.
У наш час майже не буває релізів без патча першого дня. Майже всі сучасні ігри доопрацьовуються вже після виходу, і тільки через тижні або місяці стають по-справжньому завершеними.
Але раніше все було інакше. І саме це, як каже колишній техдиректор Rockstar Games Оббе Вермей, робило релізи менш нервовими.
"Сьогоднішній підхід здається мені куди більш стресовим. Наближається дата релізу, а ти не знаєш, чи вийде все виправити патчем першого дня - це лякає".
Вермей працював над GTA: San Andreas та іншими хітами Rockstar часів PS2. Він згадує, що в ту епоху гру просто випускали, без шансів щось підлатати пізніше.
Але, за його словами, у цьому була й упевненість: ти точно знаєш, у якому стані виходить проєкт.
Після ери PS2 патчі стали нормою. Але, як зазначає розробник, це не привід повністю розслаблятися перед релізом. На його думку, студії все ще повинні прагнути до того, щоб випускати максимально готову гру.
Раніше Оббе Вермей розповів, що Rockstar планувала додати онлайн у серію GTA ще в GTA 3 у 2001 році. Мультиплеєр розроблявся також і для Vice Sity, але вже на San Andreas розробники здалися.