Konami дала Кодзімі робити Metal Gear тільки після того, як почула звук виявлення ворогів

Ніхто в Konami не вірив Кодзімі, що концепт Metal Gear може бути цікавим.

Виявляється, існуванню серії Metal Gear світ завдячує звуку виявлення Соліда Снейка ворогами. До того, як Хідео Кодзіма вперше представив саунд-дизайн майбутньої гри, ніхто в Konami не вірив, що концепт стелс-екшену може бути комусь цікавий.

Про це згадує сам Кодзіма в загубленому інтерв'ю виданню Nice Games, яке він дав ще в 1999 році, але знайдено воно було тільки зараз. За словами геймдизайнера, Konami хотіла зробити військову гру, але ветерани студії ніяк не могли придумати концепт проєкту. Тоді молодий Кодзіма і представив першу гру в жанрі стелс, який тоді назвали "Escape game".

Кодзіма тоді тільки прийшов у компанію, і, зрозуміло, слово досвідчених розробників цінувалося більше, а вони були спантеличені, як така гра може бути комусь цікава: "Я був іще новачком у Konami, тому, гадаю, ніхто не хотів слухати, що я там кажу... Із самого початку мотивація була нульовою"

Хідео вже думав піти з Konami, коли один із досвідчених працівників студії зібрав розробників, щоб ті вислухали молодого геймдизайнера. У ветеранів усе ще були сумніви з приводу проєкту, але все змінилося, коли вони почули, з яким звуком вороги знаходять Соліда Снейка, що зачаївся за рогом:

"Вони всі запитували: 'А чи буде гра про втечу справді цікавою?' Але щойно ми запустили робочий білд, і вони побачили знак оклику, що з'являється, коли ворог дивується, вони одразу ж погодилися з концепцією. Тоді всі вони змінили свою думку: 'Це спрацює!'".

Раніше ми розповідали, що Хідео Кодзіма двічі заснув, поки тестував Death Stranding 2. Особиста асистентка геймдизайнера веде щоденник, як він грає в сиквел.

Вас також можуть зацікавити новини: