Молоде покоління не знає про ігри Metal Gear і навіть не впізнає знакових персонажів серії, на кшталт Соліда Снейка. Звучить кумедно, але це офіційна позиція Konami щодо причин створення ремейка Metal Gear Solid Delta.
Продюсер проєкту Норіакі Окамура дав інтерв'ю журналу Play, в якому розповів, що Konami надихнулася зробити ремейк Snake Eater після того, як зрозуміла, що вже виросло ціле покоління гравців, не знайоме із серією Metal Gear.
Особисто для Окамури головне в римейку не тільки подарувати почуття ностальгії старим гравцям, а й показати спадщину серії новому поколінню.
Це, по суті, була наша місія, наш обов'язок, переконатися, що серія живе для майбутніх поколінь. Зрештою, ми залишаємо після себе набагато більше, ніж просто ДНК, як сказав би Солід Снейк. Але знову ж таки, хто такий Солід Снейк?
У Metal Gear Solid Delta все ще немає дати релізу, найімовірніше, гру перенесли на 2025 рік. Проєкт буде доступний на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше Норіакі Окамура розповідав, що при створенні Metal Gear Solid Delta головною метою розробників було передати дух оригінальної гри, але при цьому переконатися, що проєкт не відчувається застарілим.