У багатьох ігор одні й ті самі проблеми, але іноді їх враховують під час оцінки, а іноді ні, каже Тім Кейн.
Тім Кейн, один із творців Fallout, упевнений, що ділити ігри на "хороші" та "погані" взагалі-то неправильно. У новому відео на YouTube він каже, що насправді є тільки "хороші для тебе" і "погані для тебе".
За словами Кейна, наше сприйняття сильно залежить від громадської думки. Він наводить приклад: в один рік майже одночасно вийшли дві гри. Перша не вразила критиків, і одним із закидів було те, що NPC у містах постійно загороджували гравцеві шлях.
А ось друга гра, що з'явилася буквально через кілька тижнів, зібрала захоплення і десятки хвалебних рецензій. І в ній NPC так само заважали пройти, але нікого це не хвилювало: "Якщо гра отримала високі оцінки, люди не помічають таких дрібниць, не обговорюють і навіть не сприймають їх як проблему. Але якщо проєкт зустріли холодно, то ті ж самі деталі раптово стають головними аргументами проти нього".
Висновок такий: сприйняття гри сильно спотворює тло. Дрібні косяки будуть або прощені, або роздуті до рівня катастрофи:
"Зробіть хорошу гру - і вам пробачать масу недоліків. Випустіть невдалу - і всі звернуть увагу на те, що раніше б навіть не помітили".
Раніше Тім Кейн поділився, що величезні RPG на 100+ годин - це фінансова яма. Багатьох гравців відлякує така тривалість і більшість не проходить гру до кінця, каже Кейн.