
Тім Кейн, один з авторів Fallout і Arcanum, вважає, що гігантські RPG - це далеко не завжди благо. У свіжому відео на YouTube він пройшовся по плюсах і мінусах рольових колосів на 100+ годин.
Так, у таких проєктах можна розповісти круту, насичену історію з купою змінних. Гравців радує варіативність, кастомізація білдів, можливості перепройти гру зовсім інакше. Усе це формує фан-базу і приносить хороші відгуки.
Але тут же починається зворотний бік: що більша система, то складніше донести її до гравця. Один неправильний вибір на самому початку може відгукнутися через 80 годин, і ніхто не буде відмотувати сейв назад. А ще люди просто не доходять до фіналу. Бібліотеки Steam ломляться від розпочатих, але не завершених RPG.
Кейн чесно визнає, що сам радше вибере кілька 20-годинних ігор, ніж одну на 120. І що ще гірше - багато хто взагалі не почне таку гру, побачивши величезну цифру в описі.
Ну і, нарешті, гроші. Гігантські карти, море NPC, варіативність, озвучка, тонни квестів, усе це коштує нечуваних грошей і займає купу часу. У підсумку розробка перетворюється на глибоку фінансову яму, з якої складно вибратися.
"Ось ви запитуєте, чому ігри сьогодні коштують по 150 мільйонів і більше? А ось тому".
Раніше Тім Кейн розповів, чому зробити ремастери перших частин Fallout неможливо. Вихідний код перших двох ігор загублено.