Розробник "Пінбола" для Windows розповів про кумедний баг: гра працювала в 5 тисяч FPS

Дейв Пламмер називає цей баг найгіршим серед тих, які йому доводилося випускати.

3D Pinball: Space Cadet був стандартною іграшкою на Windows, і для багатьох і зовсім став першою грою на комп'ютері. Але за простим пінболом ховалася цікава технічна історія.

Колишній інженер Microsoft Дейв Пламмер, також відомий як творець "Диспетчера завдань", розповів, що під час перенесення "Пінбола" на Windows NT йому довелося написати окремий ігровий рушій.

У ньому була помилка: рендеринг йшов із максимально можливою швидкістю, без обмеження кадрів. На тестовому залізі, процесорі MIPS R4000 із частотою 200 МГц, гра працювала в діапазоні 60-90 FPS, що вважалося цілком нормальним.

Однак із появою потужніших ПК з'ясувалося, що Pinball почав "з'їдати" ціле ядро процесора, відмальовуючи до 5 тисяч кадрів за секунду.

Виправив це інший інженер Microsoft, Реймонд Чен, він додав обмежувач частоти до 100 FPS. За його словами, найгордішим моментом стало те, що тепер можна було одночасно запускати збірку Windows і грати в Pinball без помітного навантаження на систему. Пламмер же називає цей баг найгіршим, що йому доводилося випускати в продукт.

Раніше Гейб Ньюелл розповів про те, чому пішов із Microsoft і почав робити ігри. Розробник сильно надихнувся методами id Software з просування свого продукту, адже в якийсь момент DOOM став відомішим, ніж Windows.

Вас також можуть зацікавити новини: