Новий проект компанії FBC: Firebreaker стане їхньою першою грою від першої особи.
Remedy вирішила вийти за звичні рамки і спробувати себе в жанрі шутерів від першої особи з грою FBC: Firebreak, але, як стверджують її розробники, це не вимагало кардинальних змін усередині команди.
В інтерв'ю Rock Paper Shotgun геймдиректор проєкту Майк Каятта і голова з комунікацій Томас Пуха пояснили, чому перехід до нового жанру для них виявився природним кроком.
За словами Каятти, у студії вже було достатньо фахівців із досвідом роботи над шутерами, тому процес розробки не потребував перебудови робочих процесів. Натомість Firebreak виріс з ідей і навичок уже наявної команди. Однак Remedy все ж розширила штат, залучивши фахівців із бекенду та інших ключових аспектів гри.
Цікаво, що основа механіки від першої особи виникла завдяки одному конкретному співробітнику. Розробникам настільки сподобався його підхід, що єдиною вимогою до нього було "не потрапляти під автобус", інакше весь проєкт опинився б під загрозою.
Пуха підкреслив, що попри зміну жанру, Firebreak залишається грою в дусі Remedy. Над нею працюють багато ветеранів студії, деякі з яких працюють у компанії понад 25 років. Для них це не просто експеримент, а можливість показати, що студія здатна на більше, ніж те, за що її знають гравці.
Також Пуха зазначив, що індустрія часто ставить студії в рамки одного жанру, якщо їхня перша успішна гра належить до нього. Однак Remedy ніколи не хотіла зациклюватися на чомусь одному.
Він згадав, що під час роботи над Alan Wake студія розглядала зовсім інші концепти, і якби тоді був обраний інший шлях, то сьогодні про Remedy могли б говорити як про майстрів зовсім іншого жанру.
Раніше Remedy оголосила, що Control 2 вступила у фазу активної розробки. Вийде гра приблизно через 2 роки.