Розробник Assassin's Creed Shadows вважає, що реальну історію потрібно вчити в музеях, а не іграх

Серія Assassin's Creed була історично недостовірною з найпершої частини, розповідає творчий директор Ubisoft Джонатан Дюмон.

Assassin's Creed Shadows стала одним із найбільш суперечливих релізів серії. Деякі гравці критикували Ubisoft за неточне зображення феодальної Японії, що призвело до хвилі негативу.

У відповідь на це Ubisoft підкреслила, що Assassin's Creed Shadows - це насамперед художня вигадка, заснована на історичних подіях. В інтерв'ю для японського 4Gamer креативний директор Assassin's Creed Shadows Джонатан Дюмон пояснив, що означає поняття "історична достовірність" у контексті гри:

"Гра - вигадка, ми не видаємо її за справжню історію. Ми хочемо, щоб люди дізналися про історичне тло і ключові події через гру, а потім зацікавилися і відвідали музеї або інші місця, щоб вивчити справжню історію".

За словами розробників, вони ретельно вивчили епоху, щоб створити правдоподібний і переконливий світ. Однак Ubisoft ще раз підкреслила, що Assassin's Creed завжди був історичною вигадкою, починаючи з першої гри 2007 року.

Компанія визнає, що під час розробки вони багато чому навчилися про японську культуру, але, як і раніше, вважають свої знання недостатніми, незважаючи на роки роботи над проєктом.

Реліз Assassin's Creed Shadows заплановано на 20 березня. Гра буде доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.

Раніше ми розповідали про "режим канону" в Assassin's Creed Shadows, який прибирає можливість вибрати варіант відповіді в діалогах і робить гру лінійною.

Вас також можуть зацікавити новини: