Іронічно, але в реальності Microsoft ніяк не вторгалася в розробку гри.
Творці The Outer Worlds розповіли, що розробка гри про жадібні мегакорпорації несподівано набула іронічного відтінку, коли 2018 року самих розробників поглинула величезна корпорація.
В інтерв'ю журналу Edge креативний директор The Outer Worlds 2 Леонард Боярський пригадав, що купівля Obsidian компанією Microsoft стала для команди шоком.
Він прийшов у студію 2016 року, після роботи над Diablo 3 у Blizzard, і вже в процесі створення сатиричної RPG про корпоративний гніт дізнався, що тепер вони входять до складу Xbox Game Studios:
"Ми працювали над грою, де корпорації правлять усім, і раптом величезна корпорація купує нашу студію".
При цьому, за словами Боярського, угода ніяк не обмежила творчу свободу Obsidian. Саме тому The Outer Worlds так відкрито висміює корпоративне зловживання владою, некомпетентність і відверту жорстокість. Він зазначив, що історія про те, як влада розбещує людей, на жаль, вічна і не прив'язана до конкретної епохи: "На жаль, це проблема, яка завжди супроводжувала людство, і я не думаю, що вона зникне".
За його словами, команда намагається робити теми більш універсальними, а не вузько зав'язаними на сучасності, що, ймовірно, допоможе The Outer Worlds 2 бути актуальною ще довгі роки.
Раніше Obsidian розповіла про рольову систему The Outer Worlds 2. Порівняно з оригіналом, прокачування в сиквелі стало більш продуманим.