Експерименти в NASA і прибульці: розробники Expedition 33 розповіли про створення гри

Головна сценаристка поділилася, що ідея сюжету третього акту до неї прийшла уві сні.

На каналі блогера Skill Up вийшов документальний фільм майже на дві години про створення Clair Obscur: Expedition 33. Відео охоплює весь шлях Sandfall Interactive від крихітної команди до студії, яка випустила одного з головних претендентів на звання "Ігри року".

Блогер поспілкувався з ключовими розробниками, акторами Беном Старром і Дженніфер Інгліш, а також зібрав купу закулісних подробиць.

Наприклад, з'ясувалося, що більша частина команди на старті - це справжні новачки. Наприклад, арт-директорка, сценаристка і композиторка до цього взагалі не робили гри.

Засновники Sandfall провели понад двісті співбесід, щоб набрати команду, і тільки після вертикального зрізу, показаного на GDC, змогли залучити видавця Kepler Interactive.

На піку над грою працювало близько 50 осіб, включно з корейськими аніматорами і розробниками Scorn, які допомагали з консольними версіями. Хоча кістяк студії був невеликим, внесок зробили десятки акторів, тестувальників і перекладачів.

Один із примітних моментів - це те, як Unreal Engine 5 дав змогу маленькій команді домогтися графіки рівня AAA-проектів. За словами технічного директора, п'ять років тому це вимагало б серйозних компромісів.

Цікаво, як змінювалася сама ідея гри. У ранніх концептах були зомбі, прибульці та дракони, але інвестори попросили студію придумати щось по-справжньому оригінальне. Так почалося творче перезавантаження, і гра набула вигляду, натхненного Прекрасною епохою у Франції.

Сценаристка Дженніфер Свеберг-Єн розповіла, що третій акт гри виріс з її розповіді, яка їй наснилася, а потім перетворилася на чернетку. До Sandfall вона займалася зовсім іншими справами, включно з участю в експерименті NASA, де вона два місяці провела в ангарі, що моделював місію на астероїді, що теж відбилося в сюжеті.

Композитор Лорієн Тестар почав займатися музикою тільки в 16 років, спочатку він захоплювався гітарою, а після пробував писати музику до трейлерів старих ігор, наприклад, до Donkey Kong.

Зоряні актори Чарлі Кокс і Енді Серкіс, як з'ясувалося, не входили до продюсерського бюджету, а гонорари їм оплачували з бюджету на рекламу, і, здебільшого, їхня участь у грі - це маркетинг.

Бюджет гри не розкривають, але команда підкреслює, що він не був захмарним. А ось продажі приємно здивували: за перші 33 дні продано понад 3.3 мільйона копій.

Раніше Хідео Кодзіма назвав команду розробників Expedition 33 ідеальною. За його інформацією, над грою працювали 33 людини та 1 собака.

Вас також можуть зацікавити новини: