
Хідео Кодзіма похвалив студію розробників Clair Obscur: Expedition 33 - Sandfall Interactive, і назвав їхню команду ідеальною.
На сеансі запитання-відповідь Кодзіма розповів Dexerto, що через масштаби його ігор, що розрослися, Kojima Productions роздулася вже до 200 осіб, що йому не дуже подобається. Все ж геймдизайнер воліє працювати з невеликими командами: "Розробка тепер стала набагато масштабнішою. Це свого роду боротьба між тим, наскільки ефективно ви можете працювати з невеликою командою, але водночас вам потрібно зробити проєкт грандіозним".
Водночас свій дебютний проєкт Sandfall Interactive створила невеликою купкою розробників приблизно в кількості 33 осіб і одного собаки. Кодзіма зазначив, що для нього це ідеальна команда:
"У них усього 33 співробітники і собака. Це мій ідеал, коли я створюю щось разом із командою".
Хоча, звісно, те, що Expedition 33 зробили лише 33 людини - досить спірне твердження. Хоч і у фінальних титрах основний кістяк розробки склали близько 30 осіб, багато аспектів гри було віддано на аутсорс.
Наприклад, якщо порахувати всіх аніматорів, тестерів і причетних до постановки катсцен із захопленням рухів, то кількість людей у команді піде вже на сотні.
Раніше ми розповідали, що актори Expedition 33 приїхали на Summer Game Fest у костюмах із гри та відповіли на запитання. Дженніфер Інгліш розповіла, як актори переживали реліз проєкту.