Студію Qzil.la вже встигли звинуватити у використанні нейромереж у виробництві аніме.
Автори аніме Sekiro: No Defeat підтвердили, що серіал повністю створений за допомогою класичної мальованої анімації, без застосування ШІ.
Після виходу першого трейлера частина глядачів звинуватила проєкт у використанні нейромереж. У відповідь студія Qzil.la і продюсерський комітет виступили з офіційною заявою, де зазначили, що фанатам не варто турбуватися про перенесення атмосфери світу гри на екрани.
Багато фанатів зазначили, що сам факт необхідності подібних заяв має сумний вигляд: "Те, що студіям доводиться публічно писати, що вони не використовують ШІ, - це сумно", - написав один із користувачів.
Інші ж вважають, що такі ситуації хоча б допомагають звернути увагу на працю художників і любов, яка вкладається в подібні проєкти.
Аніме Sekiro: No Defeat засноване на грі Sekiro: Shadows Die Twice від FromSoftware. За режисуру відповідає Кеніті Куцуна, який відомий за роботою над культовими аніме на кшталт "Наруто", "Суцільнометалевий алхімік", "Бліч" та інші.
Сюжет розповість про шинобі на прізвисько Вовк, якому належить врятувати юного лорда Куро з особливою кровною лінією з рук таємничих ворогів у сеттингу феодальної Японії. Прем'єра запланована на 2026 рік.
Раніше ми розповідали, що CD Projekt RED показала перший тизер нового аніме Cyberpunk: Edgerunners 2. Творці аніме зайвий раз нагадали, що другий сезон - самостійна історія.