Розробників гри підбирали за їхнім досвідом створення бойових систем, поділився продюсер серії Silent Hill.
Konami пояснила, чому Silent Hill f стане найбільш "бойовою" грою серії. Усе через тренди та бажання залучити молоду аудиторію.
Продюсер серії Мотої Окамото та геймдиректор Silent Hill f Ал Янг розповіли японському виданню Game*Spark, що прийняли рішення додати більше екшену ще на ранніх стадіях розробки.
Одна з головних причин для цього - популярність складних бойових ігор серед молодих гравців: "Додати в Silent Hill f більше динамічного, напруженого екшену - це ідея, яка з'явилася в мене з самого початку розробки", - поділився Окамото.
За його словами, студію розробників NeoBards обрали якраз тому, що вона добре себе зарекомендувала у створенні бойових систем, і команда від самого початку розглядала її як відповідного кандидата.
Під час презентації State of Play в червні 2025 року автори окремо наголосили, що в грі буде наголос на ближній бій і набагато більше активної взаємодії, ніж, наприклад, у рімейку Silent Hill 2:
"Раніше Silent Hill не вважалася серією з "розважальним" екшеном, але тепер ми хочемо відкрити двері новим гравцям. Жанр екшенів із викликом став особливо популярним у молоді, і нам здалося, що це хороша можливість адаптуватися".
Однак не всі фанати поставилися до цього спокійно. Дехто побачив у демонстрації боїв схожість із Souls-like іграми. Журналісти GamesRadar, наприклад, висловили побоювання, що бій може бути занадто зав'язаний на таймінги, як у Dark Souls. На це Янг відповів так: "Ми не хотіли знову і знову повторювати Silent Hill 2. Нам не потрібно клонувати старі ігри - ми хотіли виділитися".
Реліз Silent Hill f заплановано на 25 вересня. Гра буде доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що актриса головної героїні Silent Hill f поділилася, що ледь не збожеволіла через роль. Като Конацу каже, що надто довго пробула в шкурі Хінако у світі Silent Hill.