Нова гра геймдизайнера Джозефа Фареса вийде вже на початку березня.
Слідом за анонсом на The Game Awards студія Hazelight Studios Джозефа Фареса поділилася і системними вимогами свого наступного кооперативу Split Fiction про подорожі між світами.
На відміну від свого минулого хіта It Takes Two розробники потребуватимуть потужнішого заліза для комфортного геймплея. Як і в попередніх тайтлах Hazelight, для гри в Split Fiction удвох знадобиться лише одна копія гри, а значить ПК обох гравців повинен відповідати для спільної гри.
Історія Split Fiction розвиватиметься навколо двох письменниць, які уклали контракт із техно-компанією, яка пообіцяла екранізувати їхні історії у VR. Героїні опиняються замкнені у власних сюжетах, які пов'язані з науковою фантастикою і фентезі, і тепер змушені переміщатися між різними світами, щоб нарешті опинитися вдома.
Геймплейно Split Fiction бере за основу формулу It Takes Two. У грі буде безліч механік із різних ігрових жанрів, а щоб вибратися, героїням потрібно буде покластися одна на одну, працюючи спільно і вивчаючи різні вміння.
Випуск Split Fiction відбудеться 6 березня 2025 року на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series X/S. It Takes Two, нагадаємо, стала найкращою грою 2021 року за версією The Game Awards і найбільш нагороджуваною грою 2021-го загалом.
2024-й вийшов багатим на релізи. Але наступний рік загрожує порвати всі чарти і має шанси стати найгарячішим роком для індустрії за все десятиліття. УНІАН розповідав про 18 найочікуваніших ігор 2025 року.
Свій список найочікуваніших ігор є і у Steam. Він складається з ігор, які додали до свого "вішлиста" найбільше користувачів. ПК-геймери люблять полювати на чудовиськ, мережеві шутери та "рогалики".