Гравці хвалять скіни й активно діляться скріншотами.
Capcom знайшла спосіб залучити гравців до Street Fighter 6. У файтингу сплеск онлайну після того, як розробники випустили літній набір скінів – сім персонажів отримали пляжні костюми.
Згідно з даними SteamDB, за минулі дні з виходу оновлення кількість користувачів, які одночасно знаходяться у грі, практично подвоїлася: з 27 тисяч до більш ніж 50 тисяч. Рекорд за весь час – 70 тисяч.
У соцмережах купальник Чунь-Лі став центральною темою оновлення. Гравці активно діляться скріншотами, акцентуючи увагу на деталях її анімації і кажуть, що оновлення варте кожного витраченого долара.
Крім купальників, зростання популярності гри пов'язане з іншими факторами. Цього тижня в ростер SF6 додали бійця муай тай Сагата, що традиційно привертає увагу гравців. У майбутньому в перепустці персонажів на 3-й рік з'являться Алекс, Інгрід і Вайпер.
Набір із купальниками – це четвертий за рахунком набір скінів у Street Fighter 6. У ньому пляжні образи отримали Чунь-Лі, Кеммі, AKI, Джеймі, Кімберлі, Люк і Манон.
Раніше ми розповідали, що аніме-файтинг врятував нову гру від продюсера GTA від звання "головного провалу року". Рейтинг Hunter x Hunter: Nen x Impact на Metacritic сягнув 1.6 бала з 10, тоді як у MindsEye він тримається на рівні 2.4 бала.
Також УНІАН розповідав про 8 найочікуваніших ігор другої половини 2025 року, які отримають українську локалізацію. Серед них не тільки інді та ігри від українських розробників, а й гаряче очікувані ААА-блокбастери.