Judas буде справжньою олдскульною грою.
Творець BioShock поміркував про себе і про Judas, свою нову гру, яку робить у складі Ghost Story Games.
В інтерв'ю Лоуренсу Соннтагу з Nightdive він розповів, що студія орієнтується на стару школу, а отже жодного онлайну, жодного live service і монетизації:
"Judas - це дуже олдскульна гра. Ви купуєте її - і отримуєте все відразу. Жодних додаткових компонентів. Усе, що ми робимо, - заради історії та повного занурення".
Після бурхливого шляху Bioshock Infinite і закриття Irrational Games у 2014-му, Левін із командою пішов у тінь, щоб будувати компактнішу і незалежнішу студію.
Проєкт Judas готується вже багато років, і при цьому створюється без тиску. 2K, за його словами, не втручаються і не нав'язують студії формат: "Нам пощастило. Я розумію, чому багато хто йде в live service - ігри дорогі. Але я просто хочу, щоб гра розважала".
Він також зазначив, що думки про смерть одиночних ігор сильно перебільшені: Baldur's Gate 3, Kingdom Come: Deliverance 2, Clair Obscur: Expedition 33, всі вони довели, що такі ігри можуть бути успішними і улюбленими.
Раніше ми розповідали, що творець BioShock тихо переніс свою нову гру Judas, яка вже мала вийти. Нова дата релізу - невідома.