Творець Clair Obscur: Expedition 33 не зміг пройти свою першу JRPG, бо не вмів читати

Головним випробуванням для маленького Гійома Броше став перший бос Final Fantasy 8.

Задовго до того, як Гійом Броше став геймдиректором Clair Obscur: Expedition 33 і здобув визнання за свою JRPG, його в буквальному сенсі принизив перший бос із Final Fantasy 8. Одне з головних джерел натхнення для його гри колись виявилося для нього надто складним випробуванням просто тому, що він ледь умів читати.

У свіжому інтерв'ю The Washington Post Броше докладно розповів, як саме восьма частина серії залишила в ньому незгладимий слід. Причому, враження справили не тільки романтичні нотки й арти з персонажами, а й те, як він із братом безуспішно намагався пройти першого боса, покладаючись виключно на автоатаку:

"На той момент ми з братом майже не вміли читати. Тож у нас дуже теплі спогади про наші муки з першим босом. Ми не могли його перемогти, тому що просто не розуміли, що потрібно робити. Усе, що ми вміли - це бити врукопашну. А це, ну, погана ідея".

Проте, все це явно не минуло дарма. Сьогодні Clair Obscur: Expedition 33 - це не тільки хіт із двома мільйонами копій за два тижні, а й претендент на звання гри року.

Раніше Гійом Броше розповів, що знайшов композитора на Soundcloud, а сценаристку - на Reddit. До роботи над дебютом Sandfall Interactive композитор Лоріан Тестар ніколи не працював над іграми.

Вас також можуть зацікавити новини: