Гійом Броше розповів, як збирав команду для Clair Obscur: Expedition 33 / Фото - Sandfall Interactive

Clair Obscur: Expedition 33 вистрілила несподівано голосно. Історія та покрокові бої затягують на години, але справжньою душею проєкту виявилася музика. І, як виявилося, весь саундтрек, 154 композиції загальною тривалістю у 8 годин, написала одна людина, і це був її перший ігровий проєкт.

Як пише BBC, французький композитор Лоріан Тестар просто викладав свої треки на Soundcloud, і саме там його знайшов геймдизайнер Expedition 33 Гійом Броше, почувши щось, що ідеально збіглося з його баченням гри.

Як він сам каже: "Коли ми вперше обговорили проєкт, виявилося, що у нас однакові референси. Ми любили одне й те саме. Дивилися одне й те саме. Розмова просто потекла сама собою".

Відео дня

Так і почалася історія музичного полотна, яке тепер слухають навіть поза грою. Альбом уже набрав 1,5 мільйона прослуховувань і був найбільш продаваним на Bandcamp минулого тижня.

Дивно, але знаходити людей у найнесподіваніших місцях увійшло у Броше у звичку. Головна сценаристка проєкту, Дженніфер Свеберг-Єн, потрапила в команду, відгукнувшись на пост на Reddit, де шукали акторів озвучення для безкоштовного демо.

У підсумку вона не просто пройшла кастинг, а й посіла ключову позицію після кількох переписаних сцен і змін ролей. Як вона сама каже: "Я просто побачила пост, подумала: хм, прикольно звучить, і відправила запис".

Броше називає це поєднанням удачі та постковідної цифрової епохи, коли творці почали активніше викладати своє мистецтво в мережу: "У мене є список із 15 осіб, яких хочу покликати в команду. І я такий: 'Ну, максимум ніхто не відповість'. А потім перший же каже: давай спробуємо".

Раніше Гійом Броше розповів, чому велика компанія ніколи б не зробила таку гру, як Clair Obscur: Expedition 33. І це якби такій грі взагалі дали зелене світло, додає Броше.

Вас також можуть зацікавити новини: