Творець Dragon Age розкритикував EA і дав пораду, як повернути серію до життя

Нинішнім розробникам Dragon Age спочатку варто було вивчити за що люблять серію, вважає Девід Гейдер.

Колишній провідний сценарист Dragon Age Девід Гейдер, який пішов з BioWare у 2016 році, висловився з приводу нещодавньої заяви глави EA Ендрю Вілсона. Той припустив, що Dragon Age: The Veilguard не змогла досягти очікуваних продажів через відсутність онлайн-елементів, які могли б привабити ширшу аудиторію.

Гейдер зазначив, що розуміє логіку керівників компанії, які дивляться на ігри виключно з погляду фінансових показників, а не якості або художньої цінності. У підсумку, на його думку, такі компанії неминуче приходять до висновку, що одиночні ігри не виправдовують себе.

Гейдер назвав висновки Вілсона недалекоглядними і корисливими і дав пораду EA, як можна було б вчинити з Dragon Age у майбутньому. Він вважає, що компанія повинна проаналізувати, чому серія була успішною в минулому, і взяти приклад з Larian Studios, яка з Baldur's Gate 3 показала, що правильний підхід до класичних RPG, як і раніше, затребуваний.

"У вас є IP, яке багато хто любить. На піку вона продавалася так, що вас це влаштовувало, вірно? Вивчіть, у чому була її сила, і подвійте ставку на це. Аудиторія нікуди не поділася - вона чекає".

На його думку, EA навряд чи продасть права на Dragon Age, оскільки компанія ніколи не відмовляється від потенційно прибуткових франшиз, навіть якщо сама не знає, що з ними робити. При цьому Гейдер зазначив, що поки не грав у The Veilguard.

Раніше ми розповідали, що EA провела масштабні скорочення в BioWare після релізу Dragon Age: The Veilguard. Наразі в команді студії залишилося менш ніж 100 осіб.

Вас також можуть зацікавити новини: