
Чисельність штату BioWare за останній рік скоротилася більш ніж удвічі. З 200 осіб до менш ніж 100.
Про це повідомляє журналіст Bloomberg Джейсон Шрайер з посиланням на свої джерела. За його інформацією, після релізу Dragon Age: The Veilguard Electronic Arts почала переводити розробників BioWare на проєкти в інші команди. Розробка наступної гри студії, нового Mass Effect, була на ранніх етапах виробництва, і команді просто не потрібно було стільки розробників.
Але цього тижня переведені розробники дізналися, що повернутися в BioWare вони вже не можуть, їх офіційно звільнили зі студії та влаштували в команду, яка мала бути тимчасовою:
"Вони більше не були співробітниками BioWare, тимчасово відрядженими в інше місце; тепер вони працювали на ту дочірню компанію EA, яка їх взяла. Якщо в майбутньому вони захочуть знову працювати в BioWare, їм доведеться шукати вакансії і заново подавати резюме".
Деякі працівники залишилися, м'яко кажучи, незадоволеними, адже вони прийшли в BioWare бо хотіли розробляти RPG, а натомість тепер працюють над спортивними симуляторами, наголошує Шраєр.
Журналіст заявляє, що з 2023 року команда BioWare скоротилася з 200 осіб до менш ніж 100. Останнє велике скорочення відбулося буквально кілька днів тому, коли EA звільнила ключових розробників серії Dragon Age: головного сценариста і головного редактора.
Зараз ця відносно невелика команда працює над новою частиною Mass Effect, яка все ще не увійшла в активну стадію розробки.
Шраєр також зазначив, що минулий рік був важким для Electronic Arts: їхній останній футбольний симулятор провалився, а продажі Dragon Age: The Veilguard не виправдали й половини очікувань.
Раніше Джейсон Шраєр ділився міркуваннями, чому розробка відеоігор стає дедалі дорожчою. На його думку, вся справа в невмілому управлінні.